Afsluiting van de blog

15 oktober 2014 - Ehlanzeni, Zuid-Afrika

Dit is onze laatste dag in een lodge. Morgen vertrekken we met de auto naar Johannesburg en met het vliegtuig weer huiswaarts. Aan alles komt een eind zo ook aan deze vakantie die boven onze verwachtingen is uitgestegen. Een onvergetelijk avontuur in de bush met de safari's en relax lodges van waaruit we het andere Afrika een beetje ontdekt hebben.

Zuid-Afrika, een prachtig land en iedereen aan te bevelen.

Dit betekend ook dat dit de laatste toevoeging is aan ons reisverhaal en ik hoop dat iedereen die gekeken heeft een beetje met ons heeft kunnen meegenieten.

Groetjes van,

Eric, Marjon, Dorothé en Gerhard

1. Hans:
    15 oktober 2014
    Gerhard en Dorothé,
    Heb met belangstelling jullie reisverslagen gelezen en foto's bekeken.
    Kan daar uit opmaken dat jullie heel erg genoten hebben, dit is mede door verslagen en foto's duidelijk overgekomen. Waarschijnlijk kunnen wij (na het squashen) maandagavond een uitgebreid verslag aanhoren.
    Nog een fijne afsluiting van jullie vakantie en een goede vlucht terug !!!